از حضرت امام حسن علیه السلام پرسیده شد که بردباری, یعنی چه؟
فرمودند: بردباری, عبارت از فرو بردن خشم و اختیار خودداشتن است.
ما را در سایت حضرت علی اکبر علیه السلام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 150 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 16:19